3B w Międzyzdrojach – dzień 1

Na ten klasowy czas beztroski czekaliśmy cały rok. W końcu nadszedł. Spędziliśmy razem pięć wyjątkowych dni. Każdego dnia opiszemy Wam jeden z nich, żebyście mogli poczuć te emocje, które nam towarzyszyły. W tym roku na gromadzeniu wyjątkowych wspomnień zależało nam szczególnie. Jesteśmy w trzeciej klasie, więc to już ostatnia wspólna wycieczka. Zadbaliśmy zatem o to, by oprócz nauki nie zabrakło również miejsca na zabawę i rozrywkę. Nic tak nie integruje, jak jazda pociągiem. Właśnie ten środek transportu wybraliśmy, żeby dostać się do urokliwych Międzyzdrojów. To był wspaniały pomysł. Po przyjeździe wciąż mieliśmy „apetyt” na pociąg. Zamówiliśmy wiec specjalną kolejkę, która zawiozła nas do malowniczych miejsc wyspy Wolin: nad Jeziorko Turkusowe zwane jeziorem Szmaragdowym, którego turkusowa barwa wody i malownicze strome brzegi zrobiły na nas ogromne wrażenie. Nie bez emocji oglądaliśmy również eksponaty tajnej broni niemieckiej z czasów II wojny światowej zgromadzone w Muzeum V-3. Weszliśmy również na wzgórze Zielonka – teren z malowniczymi wzniesieniami i tarasem z widokiem na Zalew Szczeciński, deltę wsteczną Świny, jezioro Wicko Wielkie oraz Bałtyk. Jeśli już pierwszy dzień dostarczył nam tylu atrakcji, nie mogliśmy się doczekać następnego. Kolejna część naszej podróży zostanie opisana już jutro. Czekajcie cierpliwie!

A tymczasem zdjęcia w galerii.