Przywitanie wiosny …

W najbliższy wtorek bajecznie przywitamy WIOSNĘ 🙂

REGULAMIN KONKURSU

1.Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa klas w szkolnym konkursie.

2.Organizatorem konkursu jest Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół Salezjańskich w Poznaniu.

3.Konkurs jest skierowany do klas 4-6 PSSP, jako pierwszej kategorii, oraz do wszystkich klas PGS i PSLO, jako drugiej kategorii konkursowej.

4.Zadanie konkursowe polega na wykonaniu klasowego zdjęcia (uczniowie wraz z wychowawcą) na którym zaprezentują oni swoje przebrania.

5.Zdjęcie będzie oceniane pod kątem kompozycji, pomysłu na strój oraz pod względem ilości osób z klasy przebranych na zdjęciu.

6.Zdjęcia będą oceniane przez Samorząd Uczniowski podczas zebrania 30 marca 2017 roku.

7.Na ww. zebraniu mają być obecni dwaj przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego z każdej klasy.

8.Przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego nie mogą oddać głosu na swoją klasę.

9.Każda kategoria jest osobno oceniana i nagradzana.

10.Wyłonione zostaną trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii.

11.Nagrodą główną dla kategorii PSSP jest słodka niespodzianka.

12.Nagroda główną dla kategorii PGS + PSLO jest darmowe wyjście na kręgle.

13.Każdy przebrany uczeń otrzyma specjalny bon na nieprzygotowanie, który może zostać wykorzystany w dowolnym dniu w roku szkolnym 2016/2017.

14.Zdjęcie musi być wykonane 21 marca 2017 roku oraz przesłane na adres e-mail przewodniczącej SU Barbary Sikory (sikora.barbara99@gmail.com) 21 marca 2017 roku do godziny 22.59

15.Ogłoszenie wyników odbędzie się 30 marca 2017 roku.

16.Samorząd Uczniowski zastrzega sobie prawo do przyznawania dodatkowych nagród oraz wyróżnień.

17.Organizator zastrzega sobie również prawo do dowolnej interpretacji ww. regulaminu.